kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۱۸۱۲
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۳

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
تناقضات غربگرایانه
 علی فرحزادی با انتشار این تصویر نوشت: «تناقض این روزهای غربزده‌های داخل اینکه، بانک جهانی تا حالا منبع موثق بود اما الان درباره رئیسی درست نمیگه اونیکه ما میگیم درسته! گزارش بانک جهانی: رشد اقتصادی بالای ۵٪،کاهش بیکاری به ۷.۶‌٪ ،کاهش ۶.۵ میلیون نفری فقر،کاهش نابرابری (ضریب جینی) به0.34، افزایش صادرات غیرنفتی ۳.۸‌٪.»
ستون خیمه را رها نکنید
 قیس قریشی: «از ۲۰سالگی تا ۳۵سالگی لگد زدم و خواستم همراه جماعت شم! ولی تو ده یازده سال اخیر به یقین رسیدم و هرچه گذشت یقینم صلب و محکم‌تر شد که؛ نزدیک سید علی خامنه‌ای روحی فداه بودن پیروزی در دنیا و آخرت به دنبال دارد و دوری از ایشان خسارت محض... ستون خیمه را دو دستی بچسبیم.»
خسارت به قدرت رسیدن متهمان
 سیداحسان حسینی: «درباره پرونده کرسنت؛ بازگشت زنگنه به وزارت نفت منجر به جریمه ۲.۴ میلیارد دلاری ایران شد، و با رفتن او ادعای اصلی کرسنت و جریمه ۳۲ میلیارد دلاری باطل شد، یعنی اگر متهمان، در دولت روحانی به قدرت نمی‌رسیدند، خبری از جریمه اول هم نبود.»
نقطه وصل دین و انسانیت
  کاربری با انتشار این تصویر از سردر یک مغازه که مردم را در گرمای هوا به مغازه‌اش دعوت کرده است، نوشت: «نقطه وصل دین و انسانیت دقیقاً همین رفتاره».
«تعامل» شرط توسعه جامعه
 مرتضی غرقی: «تعامل تنها در یک جامعه فهیم و آگاه محقق می‌شود، برای رسیدن به این هدف همه قوا باید تلاش کنند، بدون تعامل، پیشرفت و توسعه محقق نخواهد شد.»
قهرمانان امروز و آینده ایران
 احمد قصری با انتشار تصویری از جوانان ملی‌پوش فوتبال کشورمان، نوشت: «سجده شکر اعضای تیم ملی جوانان ایران پس از قهرمانی در کافا ۲۰۲۴؛ قهرمانان امروز و آینده ایران خدا بهتون عزت بده.»
گزارش خدمت
 علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت: «گردشگری در ۳۳ ماه گذشته جان تازه‌ای گرفت. سرمایه‌گذاری خارجی در حوزه گردشگری ۵ برابر بیشتر شد؛ یک فصل مستقل به میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در برنامه هفتم توسعه تخصیص یافت. مراکز گردشگری سلامت ۲برابر شد. ۵ درصد اعتبارات عمرانی استانها به توسعه زیرساخت‌های گردشگری تخصیص یافت.»
نگاه متوازن بود نه استعمار
 علیرضا سلیمانی:« آقای پزشکیان در یادداشت خود، چین و روسیه را «دوستان دوران سختی» خوانده و افزایش همکاری «دوجانبه» و «چندجانبه» با آنان را از طریق «بریکس، شانگهای و اوراسیا» اولویت خود دانسته؛ خواستم یادآوری کنم در زمانی نه چندان دور، این سخنان به مثابه استعمار ایران از سوی چین و روسیه بود.»